zondag 9 juli 2017


Werken in de zomer
Aftellen naar de volgende vakantie

Na de vakantie van afgelopen juni naar Lanzarote wist ik dat ik de gehele zomer moest werken.
De collega's willen ook vakantie.

Mijn diensten draaien en verder op je vrije dagen genieten van het prachtige weer.
Lekker een stukje fietsen als het kan en werken aan mijn conditie en algehele fitheid.

Ik voel me al een hele lange tijd gezond en fit maar nu ik nog meer op mijn voeding let en heerlijke dingen tevoorschijn tover uit de oven heb ik er ook echt plezier in.
Op Instagram vind ik de heerlijkste gerechten voor ontbijt, lunch of avondeten.
Ook tussendoortjes of ongebruikelijke dingen zoals taart als ontbijt maken me blij.
Samen met mijn vrouw genieten we van het maken van de recepten die we ook uit boeken halen of van de bladen zoals de Allerhande van AH of de Hallo van Jumbo.
Zomerse gerechten waarbij we kennismaken van nieuwe smaken of combinaties.





Na Lanzarote voelde ik me sterker.
Het fietsen daar tegen de wind in en de beklimmingen hebben er voor gezorgd dat ik fitter, sneller en sterker ben.
Dat voelde ik direct in de eerste ritten na de vakantie.
Tegen de wind in voelde ik dat het gewoon makkelijker ging dan ooit.

Ik heb nog 95 km te gaan en dan heb ik er alweer 5000 km opzitten.
Ik had die graag eind juni al bereikt maar dat zat er niet in en dat kwam mede door de vakantie waarin ik de eerste week niet heb gefietst.


De komende maanden wachten er ook nog wat klusjes thuis dus ik weet niet of ik net als vorig jaar de 10000 km wel ga halen.





De volgende vakantie in oktober zorgt ook voor een periode van ruim drie weken dat er niet zal worden gefietst. Mijn telefoonapp. zegt nog 102 dagen voor de vakantie naar Colombia.
Een prachtige rondreis zal dat worden door een land dat het toerisme zo nodig heeft.
Colombia is aan het opkrabbelen van een zware tijd waarin drugs en geweld de boventoon vierden.

Dat is allemaal langzaam aan het verdwijnen en dit land verdient het om ontdekt te worden.
Het heeft alles , zoals bergen , stranden, jungle , prachtige oude steden en dorpjes maar ook moderne hoogbouw. Prachtige natuurparken en met allerlei nieuw te ontdekken dieren , wandelroutes en logeermogelijkheden. Ik kan niet wachten.


Eten doen we elke dag en ook ik hoop anderen te laten zien door mijn foto's dat je elke dag wat anders kunt eten. Durft te variƫren en combineren. Geniet van het leven en werk aan een gezond lichaam en een gezonde geest.

Ik ben de 500 volgers gepasseerd en ben ontzettend verbaast dat mijn foto's / berichten zoveel mensen hebben bereikt en zoals andere mij inspireren probeer ook ik andere te inspireren.
Ik blijf posten..!!@@##










Geen opmerkingen:

Een reactie posten