vrijdag 16 september 2016


Terug van Frankrijk  4.

Wat is daar allemaal gebeurt!!

Na de twee beklimmingen in het weekend gaan we op maandagmorgen de markt bezoeken in Bedoin.

In de middag fiets ik via Caromb en La Barroux richting Malaucene. Ik wil nog even kijken bij Lac du Patty maar alles is afgesloten i.v.m. eerder bosbranden in de omgeving.
Onderweg is het een prachtige omgeving met al die wijngaarden en olijfbomen.

De nodige klimmetjes en afdalingen zorgen voor de  nodige afwisseling.

Net voor Malaucene buig ik weer af richting Bedoin om daar via de Col de Madeleine te komen en vanuit Bedoin weer richting camping terug te gaan.

Een mooie weg door de naaldbossen en een uitzicht over het dal zorgt voor een ontspannen rit.
Uiteindelijk kom ik aan het eind van de rit toch weer aan ruim 30 km met een gemiddelde van
22,5 km/u. In de afdaling richting Bedoin haal een snelheid van 52 km/u.
In Bedoin stop ik bij de fietsenzaak op de hoek om mijn reservering van een huurfiets te wijzigen.
Ik had in de ochtend een aluminium fiets gereserveerd voor woensdagavond om donderdag de beklimming vanuit Bedoin opnieuw te proberen.
Ditmaal niet met mijn eigen fiets (Giant) met een 30 achter maar een Look met achter een 32.
Daar zou het mee moeten lukken. Maar ik pas de reservering aan naar een carbon frame.

Daarna rijd ik terug naar de camping en neem nog even een duik in het zwembad want het is nog steeds 34 graden en veel verandering komt daar de komende dagen niet in.

Zie mijn gegevens op Strava 

Op dinsdag wordt het een dagje Avignon maar woensdagmiddag ga ik mijn huurfiets ophalen en als mijn sensoren zijn overgezet en mijn maat is aangepast fiets ik met mijn lichte carbon naar de camping om op donderdag ochtend weer terug naar Bedoin te fietsen voor mijn 2e poging vanuit Bedoin

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten