zondag 8 mei 2016



Wat cijfers

Het is vandaag 8 mei en ik ben sinds 1 januari elke dag aan het fietsen. Elke dag minimaal 1 uur.
Dat betekent  
Januari 31 dagen , 40 uur en 1153 kilometer.
Februari 29 dagen , 33 uur en 762 kilometer.

Maart 31 dagen , 41 uur en 711 kilometer met elke dag een virtuele beklimming van de Mont Ventoux.   http://www.dekaleberg.nl  Op de link hiernaast staat nog een stukje dat de website van De Kale Berg schreef naar aanleiding van die maart actie.

April 30 dagen , 40 uur en 1105 kilometer en nu in mei alweer 8 dagen met  16 uur en 435 kilometer. Dat maakt een totaal van 129 dagen.

Volgens Strava zijn het 170 uur en daarin is 4165 kilometer gefietst.

Op 1 januari woog ik 105 kg en vanochtend stond de weegschaal op 94.6 kg.

Mijn rustpols is de laatste dagen 46 dus dat is weer als jaren terug.

Vanaf vandaag is het nog 119 dagen tot aan 4 september waarop ik ga proberen om de Mont Ventoux 3x op 1 dag te beklimmen en het certificaat te bemachtigen van de Cinglé

Dus nog genoeg tijd om nog meer kilometers te maken en me goed voor te bereiden op deze uitdaging.

Hopelijk blijft het weer zomers en dan met wat minder wind.

De komende weken zal ik moeten verzaken op mijn uitdaging om elke dag minimaal 1 uur te fietsen. Ik en mijn vrouw krijgen familie uit het buitenland op bezoek en ga ik de toeristische plekjes van Nederland bezoeken. 
En het zal grotendeels met de auto gebeuren dus de fiets staat even stil.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten